Mi történik, ha kiderül, hogy a vásárolt termék hibás?
A gumiabroncsokra 1 év garancia érvényes. A garancia – mint általában - csak akkor érvényesíthető, ha a probléma a gyártó (és nem a felhasználó) hibájából következett be. Ennek megállapításához a gumit el kell küldeni egy díjtalan vizsgálatra az importőrhöz, ahol megállapítják a hiba okát.
Ha tőlünk vásároltál…
… elég, ha a meghibásodott abroncsot eljuttatod hozzánk, a többi a mi gondunk!
Maga a vizsgálat néhány napot vesz igénybe. Ha befejeződik, azonnal értesítünk az eredményéről és a vizsgálatról készült jegyzőkönyvet is eljuttatjuk Neked.
Jogos reklamáció esetén…
…cserét vagy pénzvisszafizetést kérhetsz.
A kártalanítás a maradék profilmélység és a kopás arányának figyelembe vételével történik. (Pl. Ha a meghibásodás időpontjában a mintázat 20%-át már elkoptattad, akkor a vételár 80%-át kapod vissza ill. a cseregumi árának csak 20%-át kell kifizetned.)
Hogy ne érjen semmilyen kár, a cseregumit műhelyünkben díjtalanul felszereljük.
(Az a Vásárló, aki a reklamáció elutasítása esetén nem ért egyet a szakvéleménnyel, a Fogyasztóvédelmi Felügyelőséghez fordulhat újabb vizsgálatot kérni. Ha a meghibásodás oka szerintük is rendeltetés ellenes használat, akkor a vizsgálat költségei a Vevőt terhelik. Amennyiben valaki a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség szakvéleményét sem fogadja el, panaszával bírósághoz fordulhat.)
Figyelem!
A garancia nem érvényes a következő esetekben:
• A gumikat nem szakműhelyben szereltetted fel.
• A hiba abból ered, hogy nem tartottad be a gumiabroncsokra vonatkozó használati utasítást.
• A hiba oka baleset, rongálás vagy egyéb külső behatás.
• Az abroncs már volt javítva.
• A vásárlást nem tudod számlával igazolni.